فیزیک و انرژی

مطالب در رابطه با فیزیک، انرژی، فلسفه علم، و مسائل مرتبط می باشد. برای راحتی مطالعه از تابلت یا PC استفاده شود

فیزیک و انرژی

مطالب در رابطه با فیزیک، انرژی، فلسفه علم، و مسائل مرتبط می باشد. برای راحتی مطالعه از تابلت یا PC استفاده شود

محلی برای نقد و گفتگوی علمی در خصوص مسائل مبتلابه با تکیه بر کاربرد آموخته های کلاسیک در تبیین و تشریح این مسائل. در این رابطه خواننده تشویق میشود که از دریچه دیگری به مسائل پیرامونی نگریسته و آنچه را میبیند و میشنود را به بوته نقد و آزمایش گذارد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب

رویکرد ما

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ

دوستان!

هدف از ایجاد این وبلاگ در درجه اول برای کمک به دانشجویان در دانستن برخی مطالب درسی بود.  اما کم کم به این نتیجه رسیدم که ممکن است به عنوان یک محل عمومی برای دانستن برخی مسائل قدیمی که اغلب پس ذهنمان را آزار میدهد مفید باشد.  منتها انتظار نداشته باشید که مطالب دیگران را که در جاهای دیگر قابل دسترس هست دوباره نویسی کنم.  ضمناً ناراحت هم نشوید اگر رویکرد خاص خودم را داشته باشم.  البته سعی تمام خواهم کرد که رویکرد علمی را فرا راه قرار دهم.  اما گاهی هم ممکن است با چاشنی احساسات آمیخته شود.  نظرت شما برای من هم عزیز و هم بینهایت مفید خواهد بود.  لذا هدف ما بیشتر نگاهی از زاویه ای متفاوت به امور دور و برمان است.  باشد که مفید واقع شود.

  • مرتضی قریب

نظرات  (۱)

un de mes amis a introduit votre blog pour moi. Je aime les matériaux pris en charge en elle. Je suis désolé de ne pas avoir clavier Persique Je l'utilise seulement un clavier français. bon chance
پاسخ:
Thank you for your interest.  sorry to respond you in English, since my french is poor. hope that you may find material useful.
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی